FANDOM

Imię:Natalia

Nick: Endriela/ Tysia123

Wiek:14

Ulubiony kolor : niebieski

Hobby:rysowanie i pisanie

Pozycja w drużynie : Użytkownik

To może trochę o mnie: z pozoru jestem nieśmiała, ale jak się mnie już dobrze pozna to potrafię być szalona, bo takie czasem miewam pomysły. Potrafię gadać godzinami na jakiś ustalony temat, jeśli ten mnie akurat zaciekawi. Na świat jestem nastawiona bardzo optymistycznie, ale jak każdy człowiek miewam swoje gorsze dni. Jestem dość miła i przyjacielska, ale jeśli ktoś mnie wkurzy potrafię pokazać pazury, choć z reguły staram się załatwiać sprawy pokojowo, poza tym -nienawidzę się kłócić. Czai się we mnie leń, którego łatwo poznać po moich stopniach. Ale oczywiście gdy coś chcę to potrafię, i to mnie martwi najbardziej -,- Jestem raczej cierpliwym człowiekiem, ale oczywiście wszystko ma swoje granice. Co by tu jeszcze... O właśnie! Uwielbiam rysować, tworze w stylu kreskówkowym bo inny mi za Chiny nie wychodzi =,= Oczywiście kocham także tworzyć opowiadania, ale gdybym miała spisać te wszystkie pomysły które mam w głowie to chyba by mi klawiatura wysiadła, poza tym jestem leniem, więc z tym jest także kłopot, jestem aktualnie w trakcie tworzenia drugiej historii więc jakoś ekspresowo mi pisanie nie idzie jak widać. Żeby potem nie było zdziwień, jestem fanką Fineasza i Ferba i to jest główna tematyka moich dzieł (choć dziełami tego nazwać nie można, ale trudno). Uwielbiam czytać książki, mają w sobie to coś, czego nie można znaleźć w filmach, najczęściej czytam literaturę fantasy. Moimi ulubionymi zwierzętami są smoki i gronostaje <3 Ulubiony kolor to niebieski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki